Dobrý den, pane doktore.

Nyní podstupuji cyklus s darovanými vajíčky. 2. den cyklu mi sestřička pichla injekci Diphereline (6.5.)…17.5. jsem začala brát 3x denně Estrofem. Dnes (22. 5.) jsem začala špinit, které postupně přešlo v krvácení. Nevíte, čím to může být a dojde tedy k transferu embrya v tomto cyklu? Může být krvácení způsobené i tím, že jsem jednou zapomněla vzít Estrofem (vzala jsem večer a pak až druhý den ve 12)? Nikdy jsem neměla problémy s cystami (na gynekologii vždy jen pár drobných cysticek). Co bude dál, embrya se zamrazi a zkusí se v dalším cyklu? Moc děkuji za odpověď.

Irena

Dobrý den, paní Ireno,

při použití dárkyně vajíček vždy všechna embrya zamražujeme a KET provádíme v přirozeném cyklu. Nevím, proč používají Diphereline, který Vás přivede do stavu podobném přechodu a následně musíte podávat velké dávky estrogenů.

Ale jiný kraj, jiný mrav…

Hodně štěstí

Sanatorium Helios CZ

prim. MUDr. Pavel Texl

vedoucí lékař a ředitel sanatoria

Scroll to Top