Ve čtvrtek 19. října se v Sanatoriu Helios konal seminář s názvem Genetické příčiny neplodnosti. Se svými přednáškami o vlivu genetiky na reprodukční zdraví a plodnost vystoupili lékaři Sanatoria Helios prim. MUDr. Pavel Texl, prof. MUDr. Jiří Šantavý, CSc. a MUDr. Jakub Texl.
Pozvání přijala a svůj příspěvek přednesla také doc. MUDr. Alena Šantavá, CSc. z Fakultní nemocnice v Olomouci.
Genetické vyšetření u párů s poruchou reprodukce je v Sanatoriu Helios jedním ze základních vyšetření. Laboratoř lékařské genetiky v Sanatoriu Helios má akreditované všechny metody využívané pro cytogenetické a molekulárně cytogenetické vyšetření periferní krve a pro preimplantační genetickou diagnostikou a screening.
Děkujeme za účast všem lékařům a zdravotnickým odborníkům!
Spravovat Souhlas s cookies
Pomocí cookies vylepšujeme příjemnost prohlížení, nabízíme na míru přizpůsobené reklamy či obsah a analyzujeme návštěvnost stránky. Kliknutím na „Přijmout vše“ vyjadřujete souhlas s tím, jak cookies používáme.
Funkční
Vždy aktivní
Funkční soubory cookie pomáhají provádět určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětných vazeb a další funkce třetích stran.
Předvolby
Nezbytné soubory cookie jsou zásadní pro základní funkce webu a web bez nich nebude fungovat zamýšleným způsobem. Tyto soubory cookie neukládají žádná osobní identifikační data.
Statistické
Statistické soubory cookie se používají k pochopení interakce návštěvníků s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počet návštěvníků, míru okamžitého opuštění, zdroj provozu atd.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketingové
Marketingové soubory cookie se používají k doručování návštěvníků přizpůsobenými reklamami na základě stránek, které navštívili dříve, a k analýze účinnosti reklamní kampaně.